ILOVETHEMSOMUCH!










 tudung biru : Alia Munirah
 tudung putih kekuningan : Eleina
 baju hitam : Amzar
 baju kelabu : Aqil
 baju coklat : Syahrizan
 tak pakai tudung : alina alisa
 pakai tudung ada bunga pink : Aku hehehe

masa ni dalam kelas pathology.. tunggu dr foo tak sampai sampai lagi so kami bersuka riaaa menghabiskan masa dengan bergambar. masa ni tengah happy sebab exam dr foo cakap postpone next week kononya.. so kitorg masing masing campak note dalam beg and kembali menjadi keanakan.. lepas bergambar, melepak, bergelak ketawa tetiba dapat msg dari miss bahawasanya kami harus pergi ke bilik exam. gila tak sumpah seranah masa tu... masatu rasa macam dr foo tengah nak game kitorg je -.-

so masing masing masuk bilik exam dengan muka masam mencuka. gila kami tak bengang? waktu balik kami pukul 5 tapi nak start exam pukul 4 30.. pukul berapanya nak habis ? dengan tak standby apa apa nyee lagi. jadi aku dengan el mengambil keputusan untuk membawa note bersama sama dalam exam.. el ada salin note yg aku tak salin, dan aku ada salin note yg dia tak salin. so boleh laa tukar tukar.. alia pula tak bawa apa apa , then dia hanya tahu meminta jawapan dan mengambil terus kertas jawapan aku dengan slamber. banyak cover bahagian essay je.. bahagian objektif aku tanda tanpa aku baca. sempoi tak ? sebab aku dah cukup menyampah permainan yg dibuat oleh lecture..  lepas tu masa nak hantar kertas dekat miss tu , orang semua main hantar je letak dekat meja dr and terus blah.. aku hantar, berhenti jap depan dia, tatap mata dia. senyum sambil say "thanks miss" lepastu kaki bergerak perlahan menuju ke pintu sambung balik "sebab bagi harapan palsu"

No comments:

Post a Comment