lamanya dah tak membebel kat sini.. busy gilaa kot sem 2 ni... sem yg lebih mencabar dari sem sebelum ni . sem susah gilaaaaa :'( okay, semalam aku baru je lepas exam ospe... mencabar gakk aa weii...
masa nak tunngu giliran tu .. aku minta sangat supaya aku buat dulu.. sebab aku taknak rasa takut ni lama lama. tertekan beb simpan perasaan takut ni, plus aku takut apa yg aku hafal ni hilang dalam kepala otak aku.. mana tahu boleh lupa.. sebab bila makin takut nanti makin lupa pula kan .. tapi nama 5 orang yg dipanggil utk first takde nama aku :'( nama el kena .. maka el buat dulu dan balik dulu.. pukul 11 lebih dia balik ? aku last sekali beb ! paling menyirapnya... nama aku dah kena dah ... pastu ada sekumpulan budak india berkomplot dengan senior atas utk dahulukan dorg .. aku punya dahh standby .. bak kata lia "memang budak india tu nak sembahyang" aish... memang bengang tahap susah gila nak kawal... aku fikir nak balik awal je masa tu .. malas nak simpan rasa berdebar ni ...

sempat jugalah aku menangis sebab terlalu takut.. aku ingat aku nak kawal .. tapi bila lia perasan muka aku lain macam , aku terus meleleh air mata.. aku risau kalau aku tak boleh buat... aku paling benci exam ospe :( lepastu bilik giliran aku dah mula... aku pun berzikir bebanyak sebelum masuk... first bilik aku masuk dekat bahagian suspension.. ok, ni paling benci nak cerita sebab aku tak buat . banyak kali juga laa aku tengok soalan... lama jugalah aku fikir.. asyik pandang muka pesakit .. pastu tetiba miss hemma tegur "aini kamu pakai kasut masuk bilik ni?" dengan muka garang dia.. subhanaAllah.. aku terpakai kasut :( aku memang dah sewel masa tu .. pastu aku rasa macam aku memang tak boleh buat dalam bilik tu .. aku chaw.. aku pergi bilik gonio pula.. argh malas nak cerita bahagian gonio sebab aku jawab dalam keadaan yg sangat keliru ...

lepastu masuk bilik joint mobilization.. ada 4 soalan.. terkejut gak aa.. tapi aku jawab semua ... ada satu soalan je yg model tolong aku dalam bilik tu.. lepas tu masuk bilik yg bagi aku paling gilaaaa.. bilik PNF.. aku lama juga tengok soalan sebab nak bezakan D1 atau D2 .. akhirnya D2.. aku nak buat tu pun aku keliru... tapi model tolong aku .. dia yg gerakkan tangan dia dan aku ke posisi yg betul ... hakhak.. terima kasih abg senior :'( sem lepas pun dia banyak tolong aku .. then , mr kumar minta aku purpose and contra .. aku sebut sikit,, dia nak lebih .. so bila aku cakap aku jawab sikit je .. dia suruh aku menari .. kalau aku menari dia tambah markah untuk aku .. so aku pun menari macam yg dia suruh .. memang gua kena buli beb!

No comments:

Post a Comment