kenangan 2015

harini nak share gambar kenangan sepanjang 2015 . banyak sangat sangat. 2015 la aku settlekan 2 sem dengan berjayanya alhamdulillah .. 

kita mulakan dengan bersama keluarga dulu kerana keluarga adalah no satu di hati .


okay ni masa pagi raya bersama akak dan ayah. masa ni nak siap2 pergi kg ayah sebab kg ayah diwaktu pagi dia meriah kerana waktu tu la orang sedang berkumpul. tapi sayangnya aku takde gambar kenangan di kampung ayah . 


pagi raya dikampung mak. 



ni malam raya di kg mak , masih memakai baju yang sama. leceh la nak tukar2 baju ni, kaau senang dapat peluang basuh baju takpe. tapi at least aku dah mandi k. 


ha ni bersama satu keluarga aku tapi dimasukkan sekali atok bersama2. see semua pakai baju nak tidur, aku je exited pakai baju kurung . actually sedara2 aku yang lain semua pakai baju kurung, tapi family aku je cam dah takde feel dah nak lelawa sebab pagi tu dah lelawa sangat. 


aku memang tak suka lepak dengan makcik2 jemah dalam rumah atok . hahaha , malas lah , kadang2 buat tambah dosa je. kalau topic yang bagus2 aku join la. tapi kalau topic dok burukkan orang sana sini , aku malas nak dengar. so lepak je la ayah yang menghisap vape bersama geng2 dia. 


kutip duit raya , yeah ! hahaha actually tahun 2015 adalah tahun yang paling kaya dihari raya, macam masyukk sikit duit masuk . tahun 2016 ni rasanya macam dah tak ada sebab aku pon dah habis belajar. 


ni raya kedua rasanya . aku pun tak ingat sangat , tapi yang pastinya aku nak pergi beraya rumah orang jauh2. rumah yang aku tak berapa nak kenal tapi muka tahu sikit2 ahahaha. 


raya dah habis , so tahun 2015 juga adalah tahun akak sah menjadi isteri kepada abg zamir. ni masa nak nikah k . nikah hari lain , kenduri hari lain . aish membazir je duit. kenapa tak buat sehari je serentak ? hoohohoho



and masa hari akak aku nikah tu, family aku semua dah ada dekat kg , dorang balik 3 hari awal sebelum waktunya. jadi aku balik kg bersama sama si qasim dengan umi. kalau taktahu 2 ekor ni aku pun tak tahu la dengan siapa aku nak balik. mungkin keseorang sambil membawa beg roda naik bas. 





ni hari kendurinya . gila tak suka aku pakai jubah ni . serius aku takkan pakai lagi jubah ni. argh menyesal gila bila fikir balik. 


ni adik beradik belah abg zamir dan adik beradik akak iaitu aku termasuk sekali. hekhek




ni bersama dengan minion aku iaitu umi aida bt abd mubin. 


2015 juga aku kenal dengan adik baru iaitu adik adam, ya Allah , sayang gila dekat budak ni, sayang dia sama macam mana aku sayangkan abang dia, medina khalisha namanya. haa bahagianya duduk rumah bila ada budak2 . 

nak share sikit gambar 2015 masa praktikal utk sem 4. 



ni kawan masa kecik2 dulu. sanggup dia datang jumpa aku dekat IPR. hmm aku nak kawan dengan lama dengan dia, tapi hm hubungan aku dengan dia macam sangkut lak tetiba. ni semua gara2 qasim kerana rasa tercabar dengan dia ni. hmm 

ni dengan budak2 degree. tapi pmpn tudung pink tu bukan budak degree. tu sama bacth dengan aku. 

yeah , inilah dia batch july 13 di hosp tunku mizan

ni masa kena pergi IPR balik gara2 log book. tepi tu kakak achu , muka sejibik siakk dengan achu. 

okay ni PPUM, praktikal tahun 2015 di sem 5
ni 1st day aku . muka tak ready je ni 


9 orang pergi ppum , 3 perempuan melayu sahaja 

yeah ini la dia kakak singa aku. sayang k dekat dia. 

sel selfie taknak habakkk, tu tangan dok selit kat situ tu sebab sejukkkk. gila wei ppum macam peti ais. 

ni dengan fisio dari women health. yang baju hijauu tu. 




ok habis ! 

lain pula 


masa ni nak tunggu mr kumar datang bagitahu budak mana yang selalu tak masuk kelas iaitu aku sekali . 




praktikal dekat gym . masa ni sama juga tengah tunggu mr kumar. aish kenapa la sir kumar selalu masuk class lambat , sebab tu gejala selfie ni berleluasa. huh !


haaa yang ni aku tak ingat tengah tunggu siapa. tapi macam tengah tunggu orang yang sama je. hekhekehk 

haa ni masa ada buat physio day , tudung lain2 sebb physio day ni buat 2 hari . bestttttt k ! rasanya macam lastttt je dapat join . 









masa ni pakai baju kurung cantik2 ni sebab ada kelas agama. 


azrul dia siot jee tauu , aku minta balik hp aku. dia pergi snap. huh !


yang ni tak ingat time bila tapi masa ni berkepit je la aku gan dia, hahaha 


masa ni tengah sambut hari jadi kawan kawan . 


kacau budak budak junior buat ospe ! 

dah lah habis cerita pasal kawan2 

last sekali baru cerita pasal anak keling ni. biar padan muke dia jadi orang terakhir aku nak cerita . 

masa ni nak karoke , and dia sorang je nyanyi sebab aku tak minat , biasalah qasim kan memang suka syok sendiri. 



ha ni kat tasik . eh memang tak banyak langsung la gambar aku gan qasim. sebab aku gan dia memang tak sweet . buat apa selfie banyak2. cukup je la apa yg ada ni . yang penting hati dan perasaan cehh tetiba lak 

























No comments:

Post a Comment