assalamualaikum..

haaaaaa semalam mimpi merepek gilaaaa -.- ntah pape punya mimpi ntah.

aku mimpi aku dah nak kahwin. nak tahu aku nak kahwin dengan siapa ? dengan perdana menteri kita tauuuu , najib. hahahaha poyo gila mimpi. semasa nak tunggu akad nikah family aku menunggu dekat rumah siapa aku tak tahu. mula mula aku duduk dengan family aku , then aku bergaduh dengan kakak aku sebab dia marah aku duduk sebelah dia. tu pun nak marah ke? aku mengadu dekat bapak aku pun, dia buat bodoh so aku cakaplah dekat kakak aku "dahlah kepeng" lepastu bapak aku balas "daripada gemok" pehhh memang masing masing menyakitkan hati aku dalam mimpi tu --" lepas tu aku bawa diri. aku duduk jauh jauh dari keluarga aku. then ada sorang lelaki ni nsem gilaaa. aku dah tak ingat dah muka dia canner. kitorg berborak dengan sangat rapat. lepas tu dia cakap dia nak kahwin dengan aku. aku pun terfikir fikir najib. sebab najib pun nak kahwin dengan aku juga. lepas tu aku terfikir buat apa aku nak kahwin dengan orang tua padahal yang muda ada ? lepas tu aku dengan lelaki tu pun keluar dari rumah tu. kita berborak bergurau bersenda then aku tetiba nampak mak aku. then aku pergi dekat mak aku. "mak adik taknak kahwin dengan najib, adik dah ada orang lain" lepastu mak aku cakap "haa baguslah , jom kenalkan dekat mak, mak tak sabar nak jumpa dia ni" lepas tu mak aku dengan dia pun berjumpa dan aku tak berapa nak ingat apa yang diorang berborak. lepastu terjaga .. dan berasa sangat sedih sebab tak sempat nak berkahwin. kakakakakahkah :D mimpi hanyalah dunia fantasi. cehhhh.

No comments:

Post a Comment