omg busy nyeeee aku sejak dua menjak ni sampai tak ada masa langsung nak buat blog , ceh poyo. ni baru minggu orientasi. hahaha sebenarnya bukan sebab dah start masuk kolej tapi sebab bulan puasa juga ^^ aku lebih banyak berehat..

act kehidupan aku berubah 80% now bila dah break dengan amal :) berubah ke arah positif tauuu, macam matang sikit kot? ^^ hihihiihihi

wei, kawan kawan dekat sime darby super duper baik baik auu ! tak kiralah yang lelaki atau perempuan , melayu cina atau india semuaaaaa baik. aku dah tak ingat india mana yang kurang ajar dengan aku masa hari pendaftaran haritu . ei benci betul aku. nasib baik aku baik. aku diamkan je.

yang paling tak best tentang sime darby ni adalah ... TANDAS! ada ke patut tandas kongsi lelaki perempuan ?! semua tandas begitu ?? apakah ?? dimanakah ruang untuk aku nak rasa tanpa lelaki disekeliling ? dahlah tak besar mana. masuk jee ada satu sinki, satu cermin, dua jamban. dan tandas bawah macam besar sikit sebab ada ruang untuk mandi. besar tak heran , tapi kenapa bercampur , kenapa kenapa kenapa ?? aku nak mekaup keee , nak tukar baju , nak berak , nak kencing semua tak mungkin akan tenang. cuba fikir ehhh , keluar daripada jamban tuuu , ada lelaki ? oh my god. ini sangat tidak cool sime darby. aku kena bersuara pada orang atas ni !!

harini aku pergi ke sime darby sorang sorang tauuu , naik motor. memang mula mula takut tapi syukur alhamdulillah segalanya dipermudahkan. aku rasa macam tenang je bawa. harap harap hari yang akan datang macam tu juga, aamiin :)

No comments:

Post a Comment