hari ni adalah hari yg sangat sangat muram. aku tak tahu kenapa .. mungkin kata kata yang qasim bagi semalam.. aku jadi sedih.. aku jadi risau.. aku jadi takut.. pagi tadi pergi kelas pun macam nak taknak je pergi.. banyak berdiam diri sampai lia pun tegur kenapa.. fikiran banyak ke qasim.. dah balik borak dengan qasim jap.. tapi aku tak rasa nikmat bahagia masa cakap dengan dia pagi tadi.. aku terus naik bilik.. nangis nangis nangis nangis... sampailah aku tertidur.. aku tak pernah macamni sebenarnya.. lepastu masa dah terlena.. terjaga.. el kejut.. dia nak balik.. sumpah demi Allah hati menjadi semakin sebak.. seolah olah el nak tinggalkan aku disaat aku perlukan dia.. aku pegang tangan el.. tak bagi dia balik.. aku pegang kuat kuat.. tapi atok el dah tunggu jadi aku terpaksa lepas perlahan lahan tangan el.. aku tengok raut wajah el.. nampak dia tak sampai hati nak tinggalkan aku dalam keadaan aku macamni.. lepas el balik.. makin banyak aku menangis.. memikirkan qasim.. sampailah aku terjaga dan macam nk demam. malam ni..semoga malam ni.. berjalan dengan lancar..

aku .. sayang qasim sangat sangat..

No comments:

Post a Comment