harini nak cerita pasal makanan! yayy ! memang suka sangat makan ! tapi suka suka aku takdelah aku nak makan je 24 jam. sebab tengah dalam proses nak jaga badan ni XD tapi haritu agak terharu masa pergi sungai besi emak angkat aku puji aku dah kurus , hakhakhak. sekarang ni tengah usaha nak kempiskan perut B-) ok , makanan yang menjadi kegilaan aku sekarang ni , jeng jeng jeng !





                                                   
                                                       
kalau pergi secret recipe , macaroni cheese lahh yang selalu terbayang dalam kepala otak. bukannya kek au !ni cerita pun dah terliur sesangat ni ! sedap ohh ! nampak je macam sikit tapi penat sangat nak habiskan . sebab memang puas kalau makan. aku makan memang tak pernah nak habislah. memang tak larat. mungkin kandungan cheese dia buat aku cepat kenyang kot.


                                          
air pula , aku akan lebih memilih air dari starbucks. sumpah sedap gilaaaa. act aku paling suka yang perisa almond. selalu lepak starbucks dengan family je. belum pernah lepak sendirilah sebab bila ajak kawan kawan dorg taknak. mungkin dorg tak minat kot.

                                                  
                                                          
ok, dah lama sesangat tak lepak setia city mall :') rindu oh nak lepak sini. selalu pergi sini dengan family dan.... ex couple, amal. pergi dengan amal naik teksi. rasanya pergi dengan keluarga lagi  best kot dari pergi dengan amal sebab.. mungkin sebab aku takdelah rapat sangat dengan amal. aku rasa aku tak memahami dia sangat. tapi rindu sangat sangat nak lepak sini. pergi sini tak sahlah kalau tak beli ni ,

                                                           
                                                                 
                                                                 
                                                                        
rasa tak berbaloi atau bermakna pergi mall tak beli dua benda ni. sedap woiiii !!

ok, jaga badan aini. jaga badan >,<

No comments:

Post a Comment