okay miss dah call aku tadi , dan jangkaan aku tepat sekali bahawa aku kena receipt paper. gila tak stress ? nak pandang nak pegang buku and note kine dan anatomi dah menyampah. macam mana nak belajar lagi ? dah, taknak fikir dah... sekarang ni tengah tanya pendapat orang ramai..

ni ada sedikit pendapat

1) weyy don't give up
2) better tak payah quit
3) dah terlanjur, terus maju je laa
4) tapi kalau dah tak minat, better tukar
5) kalau aini rasa boleh  buat kali kedua then go ahead. if memang dah putus asa, ambil course yg aini minat or boleh achieve
6) rilek r.. baru sem 1.. kita usahalah lagi.. gagal sekali tak semstinya gagal selamanya

okay , aku nak terangkan macam mana kalau aku gagal satu subjek .

kalau aku gagal satu paper. contohnya aku gagal paper kine. then aku diberi peluang untuk cuba sekali lagi. tapi kena bayar rm50.. kalau gagal lagi , aku akan diberi peluang kali kedua.. tapi kena bayar rm150.. tapi kalau gagal lagi ? tiada peluang lagi dah.. kena repeat sem ..

macam mana nak cakap eh ... sebenarnya aku dah give up.. dah tak boleh masuk dah ilmu physio dalam kepala aku.. aku bukan give up suka suka.. tapi aku tahu aku dah tak mampu nak bawa... tapi.. bila aku fikir balik, masa aku study untuk final exam haritu , aku mula berminat nak belajar .. tapi bila aku dah beminat.. bila aku terima dugaan camni , aku terus down .. aku terus jadi macam aku bodoh sangat sebab kena ulang.. walaupun ramai gila geng geng aku yg kena.. tapi aku .. entahlah !!!

No comments:

Post a Comment