yang pasti video ni takde kena mengena dengan aku lah . ni ntah siapa siapa aku tak tahu . tadi aku buka facebook then aku terbuka video. terus aku teringat memori memori aku pada zaman dahulu .. pernah je terjadi pada aku dan kawan aku , kalau nak cerita semua rasanya macam dah  buat karangan terlebih lebih pula .. aku pun taknak cerita kisah yg paaaaaaling teruk aku alami sebab benda tu cam fobia gilaaaaa. so aku cerita benda yang ringan ringan je lahh

okay, ikutkan cerita la kan , aku jejakkan kaki dekat sekolah subang tu pun dah ada sorang gadis ni dah tak berkenan dah dekat aku. padahal aku tak tahu apa salah aku. nak kata aku ambil jawatan dia sebagai minah rempit tegar tidak , budak terhot di subang pun tidak.aku masuk sekolah pun biasa biasa je.. aku tak rampas mmber mmber dia.. aku kawan dengan semua orang. style aku pun elok je takde pula nak rempit rempit terlebih atau terh0t hot lebih. so aku tak faham kenapa dia tak suka aku. nama dia tak payah la aku sebutkan tapi kita pakai nama manja dia boleh? okay, orang panggil dia bantot. orang bukan sebarang oranglah.. manusia yg tak berkenan dengan dia je la panggil dia bantot.. mungkin disebabkan kerendahan yang ada pada dirinya menyebabkan nama bantot menjadi idaman  mereka...

so, nak dijadikan cerita setiap kali dia nampak aku dekat mana mana pun dia akan cuba sedaya upaya untuk menyakitkan hati aku. tak kiralah jumpa aku dekat sekolah , luar sekolah ke, memang dia akan buat. aku pula masa tu memang tak suka dan tak berminat nak bergaduh dengan minah rempit cam dia tu , so aku buat bodoh je laa selagi boleh.. aku bersabar dan terus bersabar selagi boleh.. tapi sampailah tiba seuatu yang dijangka jangka bolehlah pula si bantot tu satu kelas dengan aku. aduh gila tak sirap? tapi nasib baiklahh dia takde pula nak buat hal bila setiap kali menatap muka aku.. tapi sampailah satu tahap tu aku rasa aku memang takleh nak sabar gilaaa bila buka nota sains aku kena conteng ! habis dekat kulit , dalam dia mukasurat yg kosong semua padat dengan caci maki hina hinaan yang teruk tidak terkata. aku pantang gilaa orang usik buku aku. aku punya jaga baik baik . dia buat onar. aku tak ingat apa lagi yang dia cakap selain dari carut mencarut tu tapi yang aku ingat dia cakap "JANGAN INGAT RAFIE JAGA KAU,AKU TAKUT DENGAN KAU!"

 
 okay, ni la rafie yang dia maksudkan.. act masa tu aku memang rapat dengan rafie ni.. memang selalu je la dengan aku sampai ramai orang ingat kitorg couple.. padahal tak.. kitorg kawan je .. lagipun dia banyak tolong aku .. benda yang paling terharu dia pernah tolong aku masa aku tak tahu aku ada exam seni.. aku tak bawa apa apa pun.. then aku call dia dekat public..aku bgthu dia yang aku ada exam seni tapi takde colour.. dia datang bawa colour baru datang bagi auuu ! datang tepat pada masanya pula tu.. time exam dah nak start... sekarang ni berita pasal dia.. dia dah kahwin .. tapi aku rasa dah cerai.. pastu now dia couple dengan gadis yang belajar diluar negara :) 

okay sambung paling pasal aku dengan minah rempit tu .. masa dia buat note aku sebegitu aku masih diam.. sebab aku memang kuat sabar sebenarnya.. tapi sampailah satu tahap tu , dia pergi buat onar dekat dinding tandas dengan  menghina aku . habis nama aku dekat dinding tandas.. subhanaAllah.. aku masih bersabar... tapi aku rasa dia macam cabar kesabaran aku dengan menghina ayah kesayangan aku sekali. ni dah lebih la kan.. kalau nak hina aku takpe, tapi kalau dah babitkan keluarga aku ni cukup pantang dah ni... aku tahu siapa yg buat.. sebab siapa lagi kalau si bantot tu.. jadi aku pun turut serta menconteng arang dekat dalam tandas tu.. 

lepas buat semua tu, dia tarik aku pergi kantin sekolah .. dahlah aku takde bekap masatu.. dia bawa bekap bekap dia. budak budak dia semua kepung aku. aduh gila tak goyang ? hahah masa tu acah acah je berani macam boleh settle sendiri.. aku tak tahu pun dia nak tarik aku macam tu. kalau aku aku tahu aku bawa bekap aku -.- ceh ingat kl gangster ke apa? so aku berdepan je la dengam bantot tu dengan secebis keberanian yang ada ni.. dia tengking marah aku cam orang gila.. aku jawab dengan perlahan tapi ayat mestilah power.. mestilah kena kasi sentap.. lepastu. dia nak pukul aku... aku elak . lepastu aku cakap muka acah acah serius "AKU TAK SENTUH KAU, KAU JANGAN SENTUH AKU, CERITA SINI HABIS SINI, PAKAI MULUT BOLEH KAN?" lepastuuu aku terus blah .. ingatkan dah blah tu selesai la kan , cikgu disiplin pun datang cari aku. memang malepetaka betul laa aku kenal si rempit tu.. surat sampai rumah pula tu ! serabaiii betul hidup aku masa tu. surat merah pula ! sebab aku dah banyak kali dapat surat sebab selalu dtg lambat , ni tambah dengan kes yang tah pape ni..malang betul nasib aku -,-

No comments:

Post a Comment