lepas ni mesti banyak cerita pasal qasim zahrawi roslan kan ? siapa dia ni ? dia ... yang baru buat aku setelah yang lama pergi. bak kata kawan aku , buat apa tunggu lama lama masa untuk menerima orang yang betul betul sungguh sungguh dengan kita ? takut kita akan kehilangan orang yang betul betul sayangkan kita.

okay okay , kali pertama dating ? dekat tasik . kebetulan hari rabu haritu dia pergi unisel. dia pergi dalam pukul 10 camtu . pukul 11 lebih dia dah sampai , dia ajak aku jumpa tapi aku cakap pukul 12 aku dah ada kelas, habis pukul 2. aku macam kesian , aku suruh dia balik je . lain kali je jumpa. tapi dia cakap dia nak tunggu. bila aku dah habis kelas aku terus msg dia , tanya dia dekat mana. dia cakap dia dekat ktm shah alam. dia suruh aku datang sana sebab dia kena ikut kawan dia g ktm. lepastu nak balik dia dah takde transport. lepastuuu aku mana lah tahu jalan jalan nak pergi ktm tuu. aku tak ingat :( lepastu dia agak kecewa. dia lama juga dekat ktm tu takde hala tuju. sebenarnya dia boleh je naik ktm tu balik terus rumah dia. tapi dia cari jalan juga nak jumpa aku. tiba tiba pukul 4 camtu dia cakap dia dah dekat unisel. aku suruh dia datang tasik. sebab aku malas nak pergi unisel. hehe , jahat gila aku,. lepas tuuuu aku dah sampai unisel dia tak sampai sampai lagi. tahu tak ... dia sebenarnya jalan kaki :'( berpeluh peluh gilaaaaa. rasa sebak bila tengok dia mcmtu, ntahlah.

 aku nampak dia dari jauh ak cakap :

aku : hoiii jalan laa laju sikit , lambatnya
 dia : ini semua salah awak, saya hausssssss

hahaha comel gilaaa dia cakap camtu . lepas tu kitorg pun berborak laa dekat tasik dengan panas panas nyaaaa. tapi sonok ! dia sangat pandai berkata kata dan kelakar :D  tapi memang kesian dia berpeluh peluh :'(

harini nak berbuka sama sama dekat hakim , yayyyy ! dia datang dari nilai tauuu ! sanggup dia nak meraikan berbuka puasa . minggu depan kan aku dah balik kampung . kesian diaaaaaaaa.

mungkin terlalu awal aku nak cakap , tapi ntah , aku sayang dia :D

No comments:

Post a Comment