semalam aku dengan qasim keluar lagi ! tengok wayang buat kali yang kedua. soooonooook sangat sebab kali ni akak dengan din pun ikut ! kitorg naik satu kereta. kali ni tengok cerita R.I.P.D pula. sonok juga sebab macam sedih dan gempak . kesian tengok qasim sebab macam malu malu. segan kot dengan akak n din. lepas tengok wayang din tanya nak pergi mana lepastu aku cakap dekat din nak pergi pantai. tapi akhirnya sesat dekat klang cari pantai tak jumpa. tapi tetap rasa sonok . sebab jalan jalan. pergi tempat yg aku tak pernah pergi. lepastu pergi pasar malam pastu akhirnya lepak tasik. tapi masa tu memang agak berdebar juga sebab lepastu aku kena bawa qasim jumpa ayah. sebab motor dia kan ada dekat rumah.

hahahah lepastu akhirnya suasana yang sangat baik :)

sampai pukul 7 lebih juga dia lepak dekat rumah aku . sonok sangat masatu. mesti dia bengang sebab aku hidangkan dia air gas. kantoii rumah aku banyak air gas :( dia tak suka aku minum air bergas.

pagi tadi dia hantar macam ni

"awak , awak nak tahu tak, setiap malam saya mesti akan mimpi awak. saya tak tahu kenapa. mungkin saya selalu ingat kat awak. rindu awak. makin hari makin sayang saya kat awak. makin takut hilang awak. kalau boleh tiap kali kita jumpa, saya tanak balik! saya nak lama lama dengan awak. saya sedih sbb kita jumpa pun kejap kejap. tapi takpe, lebih baik kejap dari takde jumpa teros. tapi saya tak puas! awaklah segala galanya bagi saya. dunia akhirat. saya janji akan jadikan awak isteri saya. saya janji awak. asalkan awak takkan pernah berubah perasaan dari saya. saya tak boleh bayangkan perasaan saya kalau awak pergi dari hidup saya. saya tak boleh hidup tanpa awak. "

aku harap dia yang terakhir.. sayang sangat dekat ABDUL QASIM ZAHRAWI BIN ROSLAN

No comments:

Post a Comment