makin lama makin takut pula bila semakin nak memahami pasal kos fisioterapi. subjek yang paling susah buat aku subjek anatomi. rasa menyesal sangat tetiba ambil kos ni :( ntahlah. tempat belajar dah sonok , dapat kawan kawan pun dah best best dah, tapi tu je laaa. kos yang macam berat gila apak :( tapi takpelah , aku tak mungkin dapat berpatah balik. bukan tak mungkin . memang tak akan dapat berpatah balik. aku bayangkan muka mak ayah aku masa hantar aku pergi daftar. sedih sangat bila bayangkan . jadi aku taknak kecewakan mak ayah aku :( aku sangat sayangkan dorang . aku tak sanggup hidup tanpa dorang, sebab tu aku selalu berdoa dan berharap supaya Allah tarik nyawa aku dulu sebelum nyawa mak ayah aku :') tapi at least bagilah aku rasa nikmat kahwin dengan dapat anak kot ? so senang cerita , moga umur semua orang yang aku sayang lebih panjang dari aku.

minggu ni qasim dah start duduk seksyen 7. gila best >,< sebab rasa sonok sangat dia dekat dengan kita. boleh teman pergi ke mana saja. dia duduk dekat apartment belakang ni je, so selalu jugalah sekarang ni lepak tasik , teman dia makan . ngee XD dan .. aku dah bawa qasim jumpa eleina. kawan baik aku dalam kolej.

suasana dekat kolej? haa!! haritu aku masuk tandas, lepastu ada budak dalam lingkungan 5 tahun camtu datang dekat aku peluk. kali pertama dia peluk tu aku tak rasa apa apa lah, malah rasa macam comel je budak ni lepastu rasa macam sayang, pastu tetiba dia nak pegang bontot dengan bahagian depan aku ! gila tak terkejut aku ! pastu dia buka seluar nak tunjuk dia punya anu, nak kencing dekat tong sampah. lepastu ajak aku masuk jamban. gila sumpah budak tu gila seks. macam nak rogol aku pun aku. tak terfikir seumur hidup aku ada budak 5 tahun nak rogol aku, hahaha . bila budak tu dah menjijikkan macamtu , memang taklah aku nak layan dia macam sifat keibuan tu . terus jadi macam mak tiri. aku marah dia, aku halau dia keluar dari bilik air tu, halau n marah elok elok la, tapi nampaklah tegas sikit, pehhhh siapa ntah mak ayah budak tu .

duit raya ? duit raya dah habis dengan sekelip mata wa sahaja :)

ha ! sepupu aku dah selamat lahirkan anak ! baby girl dia dapat. syukur alhamdulillah semuanya okay cuma dengar cerita dia bersalin operate, mesti sakitkan ?

okdahbye !

No comments:

Post a Comment