harini boring ... sebab .. my baby boo qasim keluar dengan kawan dia.. sunyi sebenarnya but sokay lah, lelaki , biasalah kan :) so harini nak cerita kawan kawan yang aku rapat dekat SD. 

yang pertama mestilah 

NUR ELEINA BINTI SAFREE



aku kenal dia masa hari kedua orientasi tak silap aku lah. dia duduk belakang aku. aku perasan dia budak fisio sebab dia memang sign kedatangan budak fisio dari aku. so masa tu aku dah agak ada budak fisio dekat belakang aku. aku memang cari kawan kawan fisio act masa tu sebab masa tu aku asyik dapat kawan dengan budak nurse je. then, ada penceramah tu minta kedudukan diubah. kiranya, duduk mengikut course. so aku terus toleh belakang dan pandang muka eleina ni dan ajak duduk sama sama. dia pun masa tu takde mamber fisio juga. so kitorg pun berdua. masa tu malu malu lagilah kan. cerita pasal duduk mana apa semua kan. lepastu sebelum balik kitorg pun ambil nombor masing masing,. sejak dari tu , aku dah mula rapat dengan dia. seronok kawan dengan dia sebab dia senang diajak bergurau dan aku senang nak manja manja dengan dia. tahulah aku macam mana kan. baru  3 hari kawan kitorg dah serasi bersama sampai ramai menyangka yang aku dengan dia dah lama kawan. jadi bertambah rapat bila dia pergi SD dengan aku. yelah , dia duduk klang. macam kesian dekat ayah dia nak ulang alik jauh jauh, at least kalau hantar sampai dekat seskyen 7 macam ringanlah sikit beban tu kan? el pun rajin tidur rumah aku, tu yang buat kitorg semakin rapat :) aku seronok kenal dia dan rasa bersyukur sangat sebab dapat dia jadi kawan aku :) 


tadi sebut yang pertama macam ada yang kedua dan seterusnya kan? hahaha ada memang ada kawan yang lain ... tapi buat masa sekarang eleina yang paling rapat. so tayah kot cerita lagi ?



No comments:

Post a Comment