lusa dah start exam midterm tapi aku masih nak layan blog. macam mana nak cakap eh , aku macam dah tak boleh terima untuk belajar. tapi macam yang qasim cakap, sebab otak aku dah set tak boleh terima, cuba kalau aku set dah boleh terima, pasti boleh. aku cerita dekat mak ayah aku pasal fisio ni susah tapi ayah aku cakap camni "ayah tahu susah, ramai juga kawan ayah cakap susah tapi kalau adik boleh buat adik memang power" hmm aku jadi macam taknak hancurkan harapan mak ayah aku, aku tak sampai hati nak bagitau dorang yang aku tak boleh bawa. okdah, taknak cakap hal macam ni.semuanya mmbangkitkan tekanan.

hubungan dengan qasim ?
semakin baik. walaupun macam ada gaduh sikit,minggu lepas ada gaduh. okcamni, hari apa aku tak ingat, aku semangat sangat nak jumpa qasim. sangat sangat semangat. dalam kelas pun asyik tersengih je sebab tak sabar nak jumpa qasim. sebab masa tu dah lama tak jumpa sebab masing masing busy. walaupun rumah dia dekat belakang ni je. okay, malam tu aku exited gila pergi tasik dengan eleina sebab nak jumpa qasim. tapi masa nak pergi tu mak aku pula nak pergi makan dekat polperro. so aku bgthu dia yang tukar plan, jumpa pukul 9. dia macam nak merajuk bila aku tukar plan sebab dapat jumpa sekejap je la kiranya. sebab pukul 9 30 aku dah kena ada dekat rumah. pastu aku pun pat pat laahh makan ,sebab aku macam kesian la dekat dia jumpa jap je. aku makin laju laju. dalam pukul 8 30 camtu akuu dah habis makan, aku ajak dia gerak tasik tapi dia tak balas, dia balas lambat sikit, aku pergi tasik dulu. tunggu dia, dia lambat... dalam pukul 9 camtu baru dia sampai tasik. pastu aku nampak dia aku sapa dia baik baik dengan penuh senyuman. tapi dia masam je.. dia dah duduk pun dia diam je, aku yang banyak cakap. bila aku tanya dia jawab sepatah. aku macam sedih je sebab dia macam tak happy . so aku cakap dekat dia "9 suku saya balik" dia macam tambah bengang sebab ikutkan 9 30. tapi kalau macam dia dah cmtu rasa macam tak ada guna nak lama lama. pastu aku nampak dia buang msg, aku tanya "buang msg siapa?" dia jawab "msg perempuan lain" ye aku tahu dia suka bergurau camtu, tapi ntahlah, aku macam sentap. yelaa dahlama tak jumpa pastu dia cakap cmtu.. pukul 9 10 aku dah ajak eleina balik. aku tahan air mata dari keluar. lepastu balik aku tak balas msg dia. sampai pukul berapa baru aku balas, aku luahkan segalanya, pastu dia tak bagi aku cakap bukan bukan. pastu aku minta untuk sendiri. dia salah faham. dia ingat aku minta putus. pastu mulalahh pergaduhan . sampailah dia call aku. nak kita selesaikan masa tu juga dan akhirnya baik :) sebenarnya aku salah juga, sebab aku dah tahu dia jenis tak suka n tak selesa nak bercakap  kalau aku bawa kawan,, sebab tu dia banyak diam je masa tu. lepastu masa tu dia pun pat pat g jumpa aku. sebab bila aku cakap pukul 9 jumpa dia pun g laa swimming pool dulu.. aku pula asyik tukar plan. serabutlah dia. kesian qasim aku :( 

tapi semalam aku jumpa dia dekat tasik  ! soooonnnnnooookkkkkkkkkkkk !!

aku sangat sayangkan ABDUL QASIM ZAHRAWI BIN ROSLAN

No comments:

Post a Comment