kalaulah mak ayah aku tahu aku tak masuk belajar memandu tadi. matilah aku . aku ada lesen kereta tapi tak berani bawa kereta dan aku tak ada lesen motor tapi aku berani bawa motor. ayah aku paksa paksa aku ambil lesen motor. aku segan sebab banyak lelaki plus yang pengajar dia tu india tua yang sangat garang :( so tadi masa aku pergi , aku tengah tunggu giliran, dia tengah marah orang. asyik marah je. aku banyak kali terkejut setiap kali dia marah orang. jantung aku berdegup kencang. aku tak boleh kawal perasaan takut. aku terus lari. aku pergi kantin. aku beli air. dahlah lelaki dekat kedai tadi gatal gila! eish taknak aku pergi kedai tu lagi ! lepastu aku terus keluar dari mandu cekap tu, aku jalan kaki pergi kemana kaki ku melangkah. aku tak tahulah sama ada seksyen 26 ni kekurangan perempuan ke apa . tapi aku rasa lelaki lelaki yang dekat seksyen 26 ni tengok perempuan macam tak pernah tengok perempuan, dorang pandang aku semacam. tengah memandu pun sempat nak menggatal. lepastu kakyah terus ambil aku . sebab dia risau . dia cakap area seksyen 26 lelaki semua bahaya. kakyah pun tak menafikan yang pengajar tu garang. aku balik je qasim marah bising sebab aku buat perangai macamni. bila difikir balik qasim memang patut marah aku pun. sebab aku dah besar. dah 18. tak boleh lari dari masalah. aku kena tempuh dengan berani. so minggu depan, jagalah pakcik ! saya takkan takut dengan pakcik lagi !

No comments:

Post a Comment