huwwaaaaa :( eleina dah balik , boringnya :'( takde lagi nak ketawa sampai lebam :( sampai sakit perut :( i really miss you eleina :') okayyy harini kesian gila eleina. okay nak cerita ni

harini pergi dia yang bawa motor. masa dah masuk kelas , dah start belajar semua, kecoh sebab aku cek beg aku tak ada kunci motor. aku tanya eleina dia cakap tak ada juga dekat dia. so kitorg time tu rasa memang tertinggal dekat motor. masa tengah kecoh tu lecture perasan, dia ingat kitorg tengah sembang. lepastu dia pun denda eleina jawab soalann dekat depan sebab masa tu eleina yang paling kecoh, lepas eleina pergi depan jawab semua lecture tanya dia

miss : kenapa awak macam takut?
eleina : kunci motor saya tertinggal dekat bawah, dekat motor.
miss : kenapa baru cakap sekarang? pergi cepat ambil

pastu dia keluar bergegas turun sebab takut motor aku hilang, masa dia dah keluar tu. aku teraba poket seluar aku dannnnnnn aku kunci ada dekat poket aku! aku terkejut. kesian eleina kalau nak ulang alik . dahlah lif rosak! jenuh la dia nak naik tangga. lepastu aku terus keluar gegas dapatkan eleina. aku jerit nama eleina dekat tangga bagitahu dia dah ada . menyiraplah dia apa lagi. hikhikhik. lepastu aku masuk kelas azrul tanya aku " eh cepatnya?" pastuu miss tanya "dah ada ke kuncinya" aku dengan sengih sengih cakapla " ada dekat poket saya miss, sorry, hikhikhik" habis dorg gelak. paling kesian eleina , sorry 2 say >,<

lepastu harini masuk gym dalam kelas hemma , dan aku lupa nak bawa getah. sebab kena ikat rambut masuk gym, masa tengah belajar, miss hemma pandang aku dan tanya kenapa aku tak ikat rambut, dia nampak macam sangat marah pastu aku memang tak tahu nak buat apa. aku gelabah juga , pastu eleina sanggup tanggalkan getah dia, dia bagi aku. nampak tak pengorbanan dia ? aku terharu :')

No comments:

Post a Comment