dah lamanya tak buka blog XD hehee ok lagi 2 minggu je lagi aku dah nak final. aku tak sentuh lagi mana mana benda yang boleh bagi aku ilmu buat masa sekarang . aku pun tak tahu bila aku nak start. aku patut sedar yg kali ni aku tak boleh study last minute, sebab 3 hari sebelum exam aku pergi bantai bercuti dengan family :'( haaa canne tu ? tak ikut rugi, kalau ikut aku yg akan tersiksa dikemudian hari :( ahh cukuplah memikirkannya, aku telah pun mengambil keputusan untuk enjoy dulu sebelum nak exam.

actually aku baru je baik dari sakit perut yg melampau. haritu masa public holiday, aku pergi setia city mall makan steambot.. balik je dari makan, mandi and tidur.. lepastu dalam pukul berapa ntah aku terjaga. sebab perut rasa sangat sangat sakit.. tapi bukan sakit macam nak berak tu.. sakit yg macam naik ke jantung and nak dikeluarkan ikut mulut. sakit sangat sangat. aku pergi tandas, nak keluarkan , ya Allah, sakit gila .. sampai menangis aku dibuatnya sesorang dalam tandas.

but now dah baik !!! and syukur alhamdulillah sihat ceria seperti sedia kala , yayy !! yayy !! rasa macam nak makan puas puas setelah beberapa hari tak makan , hekhekhek >,<

sebenarnya... aku rindu gila dengan myoldmen... oh tadi aku lalu depan rumah dia, sebab nak pergi hantar cousin aku dekat padang jawa. gila sesak jalan depan jakel. nak pergi sesak balik pun sesat. dan aku paling benci kesesakan seperti itu >,<

No comments:

Post a Comment