final dah nak dekat dahhh . gilaa apak iyeeee >,< akot nyee ! akot nyee ! saat saat macamni lah aku mengharapkan sesuatu terjadi pada aku seperti kena culik.. hakhakhak XD tapi betul aa , takde siapa siapa ke nak culik aku and pulangkan aku balik lepas habis final.. macam culik aku bulan 6, pulangkan aku bulan 7. haaaa gituu. so siapa siapa yg nak culik aku tu cepat cepat, sebelum anda terlamba!

tapi awie selalu tanya "ada ke orang nak culik awak?" jadi... persoalannya .. ada ke orang nak culik aku? for what diorang nak culik and pulangkan balik ? takde kerja ? ataupun aku upah sesiapa untuk culik aku ? haa sudah sudah laa merepek sudah sudah laa cari jalan untuk lari dari masalah .. sampai bila aku nak simpan perasaan takut ni? sampai aku gagal? haa taknak ! aku taknak merancang kegagalan! aku nak merancang kejayaan. ya Allah.. permudahkan segalanya..

banyaknya masalah aku sekarang .. tak tahu nak settle macam mana.. nak luah macam mana.. kadang kadang rasa macam nak... bukan rasa macam nak.. memang nak.. nak sangat pergi suatu tempat yg tenang.. yang penuh dengan kebahagiaan.. kebahagiaan yang kekal selama-lamanya.. tiada perasaan takut.. tiada perasan gelisah.. tiada perasaan marah.. aku rindukan diri aku yang dulu .. yang sentiasa kuat menerima dugaan .. kenapa sekarang aku begitu lemah.. dulu bila ada problem mesti nak cerita dekat mak ayah .. dekat akak.. dekat kawan kawan.. tapi sekarang .. semuanya tersimpan rapi.. jika boleh dinilai dengan sebuah kotak.. kotak tu kelihatan cantik tanpa ada sedikit kotoran mahupun habuk. perasaan aku kuat berkata bahawa takkan ada sesiapa yang memahami apa yg aku rasa.. jadi daripada aku cerita tanpa ada yg memahami lebih baik aku diam dan cuba untuk memahami diri aku sendiri..

haaa !! minggu ni aku sangat hilang selera makan. setelah berminggu aku rasa yg nafsu makan aku begitu kuat sehingga aku terpaksa melawan tangan and kaki aku utk pergi kepada makanan. mungkin minggu datang bulan , selera makan hilang . and mungkin juga sebab memikirkan masalah masalah and masalah.

mungkin suatu hari nanti bila aku dah tak tahan dengan semua ni , aku akan pergi sendiri tempat yg dah lama aku nak pergi . jeng ... jeng... jeng ...

No comments:

Post a Comment