haaa atok dah balik , rasaaa rindu yg menebal gilaaa :'( rindu juga dekat maklong . tiada dorg susahlah aku nak selalu makan ikan masin :( mak jarang buat ikan masin padahal aku suka gilaa kalau makan hanya nasi and ikan masin. bagi aku itu adalah makanan yg paling sedap didunia!makan nasi panas2 and ikan masin goreng panas panas. peh pehh dap nyeee >,<

teringat pula kisah antara aku dengan atok pagi tadi ,

atok : cua, ada cuttonbad? (yg tempat korek telinga tu,camne ntah eja)
aku : ha ? apa dia tok ?
atok : cuttonbad

aku masih terpingga sambil berkata dalam hati "amenda atok nak ni?" lepastu aku pun datang ke arah atok

aku : atok nak apa tok ?
atok : cuttonbad
aku : ohh cerita taubat ?pintu taubat ?

atok terus gelak tanpa henti . lama gilaaa gak lah atok gelak. aku pula masih terfikir fikir sebenarnya amenda yg atok nak ? lepas tu atok dah habis ketawa dia cakap balik cuttonbad dia tu and masa tu barulah aku dapat tangkap... aku pun tak tahu kenapa aku boleh jadi tak faham apa atok cakap . aish buat malu je -.-

No comments:

Post a Comment