form 5 


form 4

sebenarnya... aku rindu :') dua tahun dengan diorang . tapi... jia,izzy,farah,fiza, farzana, rohini, acarp, rezal, muqri dan haikal dah 3 tahun la sama kelas. walaupun selalu sakit hati dengan pelajar lelaki tapi tak pernah ada perasaan benci atau dendam. ceh gitu . dengan perempuan semua ok ok ah ^^ muka aku terpaksa letak pink , bukan sebab malu tapi aku memang suka pink ah XD haha takdelah , aku rasa mcm selekeh je, so malas la nak tayang selekeh aku tu. paling org yg aku tak suka ada dalam kelas irshad. tak ada dalam gambar. sebab aku rasa dia lah yg paling menyampah sekali aku tengok. dia tak ada pun la cari pasal dengan aku tapi ntah ah, mcm menyampah gila tengok sikap malas belajar dia. melawan cakap cikgunya lagi. peh memang tak suka gila lah. aku pantang je org yg kurang ajar dengan cikgu ni. banyak kenangan sebenarnya .. tapi nantilah cerita

No comments:

Post a Comment