harini makan aiskrim sambil main hujan , bukan nak kata apalah , tapi seronok gilaaaaaa >,<  tapi lepas habis semua tu , terus pening O.o dulu dulu segar je lepas main hujan , sekarang ... faktor umur kot? yela aku kan dah tua . hari ni ada org yang aku rasa dia memang gila. yes , dia gila. text aku membabi buta , geram je aku :'( nah ni msg yang dia bagi dan ada yang aku balas

si gila : assalamualaikum
aku : waalaikumusalam
si gila : kalau depan depan saya, awak balas salam saya kan best?
si gila : awak , tolonglah balas.
si gila : kau ni sombong sangat asal?
si gila :  sombong gila.

lepas tu dia call. aku takut nak angkat. tapi aku angkat juga. aku dengar suara dia cakap "hello" aku tak kenal suara tu. aku letak balik,

si gila : saya nak dengar suara awak
si gila : tolonglah balas
aku : kau ni siapa?
si gila : nazmi
aku : sorry, aku tak kenal. dan sorry sangat sebab aku tak suka kau kacau aku. rimas, faham? kbye
si gila : aku takkan berhenti sebab aku betul betul nak kawan dengan kau
aku : sorry tapi aku tak nak
si gila : aku nak
aku : kau ni bodohkan ? aku taknak taknak la
si gila : aku memang bodoh, sebab kau :)

lepas tu aku rasa cam seram je lelaki ni , aku malas nak layan. dia call banyak kali . lebih 30 juga. pastu aku block. lepas aku masuk belajar, aku nak tukar no !

No comments:

Post a Comment