ayat ayat yang best aku dapat dekat tweet bila kita nak break dengan pasangan kita , semuanya alasan belaka.

♥  muka awak tak macam Justin Bieber , taknak lah. kita break tau ? bye bye

♥ awak tak alim macam imam muda

♥ saya hot. awak tak. nampaknya kita sangatlah tak serasi. bye

♥  penyakit i datang bila u dekat dengan i .. so baik kita putus kalau u tak nak i sakit

♥  u punya bb biasa je, i punya bb bold 5 , tak serasi langsung. kita break

♥  i ada kata "you jump, i jump" tapi bila i dah jump you laugh dekat i

♥ saya nampak awak bawa kereta sambil korek hidung , dekat mana awak kesat saya pun tak tahu. 

♥ i jumpa perempuan cup d , you b je

♥ "saya nak fokus study" 

♥ mak ayah dah tahu dah , mereka tak bagi

♥ aku breakkan kau dengan Bismillah

♥ "couple tu haram" tapi esoknya kau dah couple dengan orang lain !

No comments:

Post a Comment