start kerja

hari permulaan kerja di ofis bapak aku , pehhhhhh ~ nampak tak stress dia ? nasib baik ada tukang ajar yang baik dan pandai melegakan hati aku. seriously , aku tak bersedia lagi :( aku belum puas lagi relax dekat rumah lepas habis spm hari tuu , ceh bajet bajet mcm busy selalu je --" tapi betul ah ! hihihihi tengahari ni aku harap bapak aku balik sebab aku tak bawak sen ! ic pun tak ada ! aku lupa aku letak purse aku dekat mana :'( best tak aku ? thgri ni kalau bapak aku tak ada , memang kelaparan laa aku dekat sini . sekarang ni pun aku dah lapar woiiiiiii , ayahhh tolongggggggg . tadi masa ayah cakap ayah nak pergi gombak pun aku rasa macam nak nangis je , inilah masanya utk aku belajar berdikari :) selama ni aku terlalu bergantung dgn org , kali ni cua , kau kena tempuh segalanya dengan tenang ! aku kan makin dewasa , tahun depan 18 pulaaa :) so tak payah risau kalau nak tengok wayang ke apa ke kan ^.^

No comments:

Post a Comment