selama ni aku hidup di kawasan yang riuh , ramai orang sesak . berkali kali aku berangan dan terlalu ingin pergi ke tempat yang tenang aman damai tak ada orang. hanya ada aku je. faham tak aku je ! dari dulu aku sangat sukakan pantai , tapi aku tak sukalah mandi pantai , aku suka keindahan pantai pada waktu senja dan awal pagi. bunyi ombak .. rasa angin sangat menenangkan aku :) selama ni aku memang dapat suasana tu , tapi ada org lain. kalau boleh aku nak sorang je. aku nak menikmati sorg2 tanpa ada seorang pun. bagi aku itulah adalah terapi untuk menenangkan fikiran. hutan adalah tempat yg bagi aku tiada siapa. hanya ada tumbuhan dan binatang yg mungkin aku tak pernah nampak. aku selalu berharap agar suatu hari nanti aku ada org bunian ambil aku , bagilah aku duduk dalam hutan yg indah , selama 3 hari pun cukuplah . aku nak nikmat duduk dalam suasana yg indah. 


No comments:

Post a Comment