hari ke 5

hari ni hari ke 5 aku kerja , banyak juga lah yang aku dah belajar , hari ni aku dah belajar mengenali ariff dan razif , dua dua nsem. hahaha >,< aku dah belajar camne nak ambil cek dan bagi diorang :) benda yang paling best aku buat dekat sini bila aku kena masuk bilik encik rosli , bilik dia sangat besar , wangi dan sejuk. aman sekali sebab ada bunyi air. memang tenang sangat. selalunya aku akan masuk bilik dia , bila ada fax , nak ambil cek , ada panggilan masuk , atau benda yg aku tak faham aku akan tanya dia terus. encik rosli tu walaupun dia ber'kau'aku' dengan aku , tapi dia macam jenis yg lembut hati juga. kiranya dia ni baik hati dan tak garang cuma tegas. lebih kurang mcm bapak aku juga. harini kerja aku cuma scan je. macam semalam . so takde masalah buat aku kalau nak scan hihihi .

harini balik kg so secara automatiknya , mak aku takkan masak , nasib baik dia dah call bapak aku suruh bagi aku makan. kalau tak kelaparan aku nanti balik rumah.

kak effa baru bagitahu aku yg dia dah orderkan nasi goreng, harap2 ada lah  , sebab skg ni aku mmg lapar gilee :'(

by the way , semalam aku pergi sg besi  , aku makan makanan cina. mee tarik nama kedai dia. kawan ayah belanja. memang sedap ! tapi yang tak best , kedai tu line tak masuk ! keluar kedai baru ada line :/ mmg taklah lepas ni aku nak pergi lagi kedai tuuuuuu . nampak tak bertapa pentingnya nset dalam hidup aku ?

No comments:

Post a Comment