dalam hidup kita , kita selalu ungkapkan kata kata yang tak memberi manfaat dan kata kata yang tiada maksud negatif . jadi dekat sini aku nak sediakan kata kata yang aku suka dan bagi aku penuh bermakna. untuk aku jeeee niii

♥ Orang yang berpikiran negatif selalu melihat kesulitan dalam setiap kesempatan, Sedangkan orang sukses selalu mencari kesempatan dalam setiap kesulitan.

♥ Hati-hati dengan cinta, kerana cinta juga dapat membuat orang sihat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi hamba, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta palsu.

♥ Lebih mudah untuk melawan ribuan orang bersenjata lengkap dibandingkan melawan kesombongan diri sendiri.

♥ Apa yang anda lakukan hari ini, merupakan kunci kebaikan ataupun juga kehancuran hari esok anda. Lakukanlah yang terbaik untuk hari ini.

♥ Dalam cinta, jangan menjadi NUMBER ONE dalam hidupnya, kerana yg kamu perlukan adalah menjadi ONLY ONE di hatinya.

♥ Jangan hiraukan mereka yg berusaha menjatuhkanmu, mereka melakukan itu kerana mereka telah berada di bawahmu.

♥ Sahabat sejati ialah bukan yg mampu membenarkan kata kata...tapi sahabat sejati ialah ia yg mampu berkata benar.

♥ Berusaha melupakanmu, sama susahnya dengan mengingat seseorang yang tak pernah aku kenal.

♥ Jangan membuang waktu kepada orang yang tak ingin membuang waktunya untukmu

♥ Apabila seseorang wanita itu tidak lagi menangis untuk anda bermakna telah ada lelaki lain yang berjaya membuat senyum untuknya.




No comments:

Post a Comment