dah pukul 5 dan aku rasa bahagia sangat sebab kerja aku tak ada buat hari ni ,, like a boss ^^ hahaha memang best gilaaa wei , kalau ada kerja asyik stress jee --" hahahaha apa yang buat aku stress ?

aku stress bila orang tanya aku sesuatu macam "cua mana pergi bla bla bla,haritu saya suruh awak simpan" dan aku pulaaa lupa apakah benda itu dan dekat mana aku letak , masa tu pusing belakang reaksi macam ni :

mana aku letak ni...mana ni... apa yang dorang nak ni... bodohnya aku.... masa tu dok pikir pikir cari macam org gilaaaaa dan bilaaa dah ingat dan betul apa yang aku bagi tu , perasaan gembira macam ni :

macam terlepas dari hukuman penjara, hahahah serius, aku paling takut kalau ada org bagi aku simpan barang then aku lupa pastu tak ingat aku letak mana. hahaha ^^ 

bila dorang suruh aku buat sesuatu yg aku tak tahu lepastu nak cepat , plak tuuu takde beri tunjuk ajar terus cakap "dah siap hantar bilik metting" memang mcm ni la riaksi aku :

masa tu tertanya tanya kenapa aku kenapa aku kenapa mesti akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ofis ni banyak company , tapi yang paling besar jaguh jujur lah , bila dah banyak sangat company aku mane laa dapat handle semua. aku tak ingat sangat. jadi bila ada org datang tanya pasal company yg tak berapa nak popular dekat ofis ni , aku jadi mcm ni :


buat muka blurrrr tak tahu dan dorg pun faham yg aku tak tahu. hahahaaha

No comments:

Post a Comment