aku dah gaji dan duit aku telah meninggalkan satu demi satu :') sedih pula bila mengenangkannya .. aku beli apa je? ok , rm100 bagi mak aku. rm100 belanja ayip dan nana beli mainan meow meow, lepastu rm300 aku beli barang barang bilik seperti langsir , cadar, dan sebagainya , malas nak sebut semua. aku rasa sangat berbaloi lahh , sebab aku puas hati gilaaaa dengan suasana bilik aku . ceh ceh XD semalam aku pergi jusco dengan kakak aku naik kereta. memang mula mula rasa was was nak  naik kereta dengan dia tapi bila pikir kalau dah dia ok pergi balik dari ijok ke rumah mestilah takat nak pergi aeon bukit raja tak boleh kan ? tapi memang seram ah... sebab sikit je lagiii lori nak langgar kitorg , lori tu siap hon kitorg lagi tu , dahlah besar. tapi aku muka muka relax lagi ,

No comments:

Post a Comment