"FAKTA KAWAN LAGI PENTING DARI KEKASIH"

itu lah fakta yang telah dikeluarkan oleh muhamad akmal afif pada status whatsapp dia setelah aku dengan dia berhenti berwhatsapp semalam :') sokay dear , saya tak faham kenapa keluar fakta tu dari awak, adakah selama ni saya nampak melebih lebihkan kawan kawan saya daripada awak? selama ni, aku selalu fikir perasaan dia bila nak jumpa kawan kawan aku. kalau tak lebih lebih aku tanya dia dulu,kalau macam lebih lebih aku tolak permintaan kawan kawan aku. aku tak balas msg dan kadang kadang je aku angkat panggilan kawan kawan lelaki yang call aku, sebab apa? sebab jaga hati dia :') sampai kawan kawan semua cop aku sombong :') semalam hanya disebabkan aku tak bagi no khairul yang dah cari pasal dengan dia , dia keluar fakta sebegitu. aku tak nak bagi sebab aku tak nak dorang bergaduh. dua dua panas baran. lagipun aku mana ada no khairul. nak lah pula aku minta no khairul. lepas tu dia terus camni ;

amal : xde mood
aku : kalau macam tu takpelah.. saya simpan hp..
amal : ok. gud nite. assalamualaikum. nak keluar. pg dulu bye.

ok aku macam terkejut gilaa sebab dia camtu. adakah besar sangat salah aku ? lepas tu terus naik status macam tu. gila tak sedih aku :') never mind dear.. kalau fakta tu buat awak rasa betul dan cool , teruskan . saya boleh jadi seperti fakta awak ^^ 

No comments:

Post a Comment