assalamualaikm ...

happy birthday to me yeah yeah yeah ^^ sekejap lagi nak pergi bercuti ke melaka yang bagi aku apelah setakat melaka tu. bagi aku selepas johor , melaka adalah destinasi yg kurang menarik untuk dilawati sebab tak ada apalah sangat -.- ok sebenarnya aku ni tengah demam so macam tak ada feel sangat nak sambut birthday aku sendiri chewah. tengok laa pagi pagi tadi dah ngamok. sebab ? k canni , aku bangun je aku terus turun bawah lepas tu macam biasa maklah org pertama yg wish aku dalam rumah tu. lepastu ayah aku plak. ayah aku siap menyanyi. bayangkan eh , aku duduk dekat sofa. ayah aku duduk bersila dekat bawah mghadap aku dengan tak pakai baju nyaa nyanyi lagu happy birthday, lepas tuu tetiba aku dapat tahu yg dorg buat maggy tak simpankan utk aku!! wei ,, sllu akuu ok je auu. tapi kali ni cam tetiba snsitif gilaaaa. terus merajuk masuk bilik nangis dan tertidur. lepas tu terjaga mak ketuk pintu "dik ... mak dah siap masak dah" tetiba sebak terasa.. dahlah harini tak dapat tolong dia buat apa. yela demam kan. kesian mak aku. lepas tu terus mandi, turun bawah buat muka omey omey terus makaaaannnnnnnn. hadiah ? kali ni aku taknak minta apa apa sebab ayah aku dah habiskan hampir rm2000 utk aku. beli hp, rantai emas dan spek mata baru. act rantai emas tu masa dia beli tu mmg niat utk hari jadi aku yg ke 18 ni. hihihi ~ tapi tak puas hati sebab tak ada kek !

No comments:

Post a Comment