haaaa , lupa nak cerita hari jumaat hari tu 19 april 13 aku pergi ts dengan k abby , tak dapat nak enjoy sangat sebab tak ada duit. aku rasa mcm nak nangis bila tengok baju baju yang aku rasa mcm nak beli , kesian kan aku :') lepas tu, pergi tengok wayang, nak cari wayang dekat ts bkan main susah , aku pun tanyalah org, org tu cakap pukul 10, punya lah aku pelik sebab tak ada sorang pun . beli tiket pukul 1.3o, jam masuk pukul 2. so kitorg mengambil keputusan utk makan dulu sementara tggu cerita start. makan punya makan , tengok jam dah pukul 2 so cepat cepat pergi tingkat 10 .. sampai je , org  tu cakap bilik kitorg dekat tingkat 1, pehh pehh kitorg dahlah dah lambat lepastu salah level pula dan aku tak tahu lsung yang wayang dekat ts aku dua tempat . so mmg cam org gila berlari. lepas tuu masuk bilik wayang tu aku tengok k.abby laju sangat jalan, so aku yang masa tu pun berlari keanakan mengejar k abby akhirnya jatuh tergolek dekat wayang sebab berlari dalam gelap. tak sakit tapi tetap rasa mcm nak nangis sebab macam rasa ditinggalkan :'( huhuh kitorg tengok cerita ni ;


gempak cerita dia , sangat seram dengan aksi yang cukup ganas dan tak lupa juga kekacakan adi putra di situ :-*

No comments:

Post a Comment