assalamualaikum...

yeaaayyyy baru balik dari melaka ^^ percutian yang boleh laaa seronok .. sampai melaka terus masuk hotel ,  malam tu pergi cari makan sambil berjalan dekat kawasan yg dekat dengan kota a famosa tu , naik bot. by the way, lepas naik bot aku duduk tepi tasik tu ,  tetiba ada seorang jejaka yang tidak dikenali bawa peralatan buat belon semua. datang dekat aku sambil berkata " nak saya tunjuk something special untuk awak?" aku pun cam tak ada apa nak buat masa tu , lepastu aku cakap "apa dia" pastuuuu niiii dia buatkan untuk aku ;

dia buat bunga untuk aku , hihihiii ~ tangkai warna hijau sebab seluar aku masa tu warna hijau. lepastu bunga warna pink sebab baju pink. lepas tu aku tanya berapa kena bayar , tapi dia jawab "just for you" so nampak laa terharu disitu , hahahaa masa dia tengah nak buat belon tu ada jugalah dia sembang tanya pasal aku dan cerita pasal dia. hihihihi terima kasih ye yg tak terhingga kepada abang yang sudi bagi aku bunga belon ni. rasalah terhibur juga. 

No comments:

Post a Comment