aku tak tahu laa kenapa dengan aku minggu ni..sebab aku terlalu inginkan ketenangan seorang diri, ceh ayat -.- tapi serius , aku nak sorang sorang. bukan aku taknak hidup tanpa orang lain cuma aku nak orang lain bagi aku ruang untuk aku rasa nikmatnya diam. susah rasanya aku nak jelaskan dekat sini. kadang kadang tak semua masa kita boleh bergembira. tak semua masa mood kita akan okay. 
mak aku mesti banyak kecil hati dengan aku minggu ni. hari rabu hari tu aku balik je kerja aku tak terus makan , terus masuk bilik. tanpa cakap apa apa pun dengan mak aku. selalunya aku kalau balik kerja aku terus makan. sembang sembang dengan mak aku kejap pastu baru naik atas. ni takk.. aku buat mcm tak ada siapa pun wujud dalam rumah tu .. semalam pun sama , aku makan mee hoon sup mak aku , aku ambil sikit je , itupun tak habis. mak aku tahu aku makan tak habis. selalunya aku kalau makan sup mak aku mesti habis. ni tak pun.. aku tahu dia terasa. malam semalam jumpa amal pun aku banyak diam je.. gelak pun tak ada sangat. lepas habis jumpa pun aku nak terus tidur. tapi semalam aku bawa akak n eino sekali masa jumpa dia. mungkin sebab tu kot dia tak banyak cakap semalam kan.. lepas habis jumpa tu , malam tu dia hantar msg ni ;

" tidur dah dia.. maaf la sayang.. ganggu awak tidur..maaf sangat sangat.. tengok pun tak ada mood.. amal nak cakap sorry sebab tak dapat tidur sama, amal tak mengantok lagi.. ni text untuk semalam sekali, maaf sebab terlena dulu semalam, buat sayang tertunggu.. maaf la yee, amal pun kurang happy sikit hari ni..take care ye? sayang.. amal cinta awak..amal rindu awak, amal sayang awak, amal perlu awak.. amal nak awak.. thanks sebab kenalkan amal dekat sepupu dengan kakak away, they are nice..dan thanks,sepatutnya niat amal nak belanja tadi sebab amal yg ajak but org tu nakal pergi selit duit celah bakul. amal nak mnta maaf, jika ada kekurangan yg amal tak nampak pada diri amal, dan thanks juga accept bt the way i are. maaflah tak banyak bercakap.. kadang kadang banyak yang kita tak nampak pada diri tapi diperhatikan... jadi.. amal nak minta maaf lagi..tidur baik baik ye..amal sentiasa ada dengan awak..basuh kaki.. amal perlukan awak..baca doa.. amal nak kita bersama sampai bila bila sayang.. assalamualaikum sayang.. "

No comments:

Post a Comment