malam hari tu amal hantar msg macam ni dekat aku masa aku tetiba tertidur , 

" sayang.. amal sayangkan sayang sangat sangat.. amal nak bagitahu sayang, sayang jangan pikir lagi pasal ex makwe amal tu..amal tak senang2 nak ubah hati amal ni..amal kan pernah cakap dulu, sekali amal sayangkan awak, amal akan sayangkan awak betul betul. hati amal bukan senang untuk diubah. percayalah sebab amal ikhlas cintakan sayang..macam mana susah amal , senang amal sayang tetap ada dalam hati ni.. amal tahu sayang agak down bila dia cakap camtu.. tapi jgn risau .. amal akan ada di sisi sayang utk temani sayang, amal perlukan senyuman awak, gelak tawa awak, caring awak utk hidup amal.. amal cintakan awak sayang.. ikhlas, jujur darii hati amal.. takut hilang awak.. " 

aku lega sangat dia cakap camtu , terus rasa dah boleh bangun balik dengan kata kata yg perempuan tu dah bagthu aku. nvm .. aku tak perlu risau. aku kena yakin pada amal , yeaaahhh ! aku harap ex dia tak muncul lagi. dah putus buat cara putus ok girl ?

semalam org yang selalu minta couple dengan aku, minta lagi dan bagitahu amal. dia terus mcm takde mood nak msg, lepas tu malam tu dia hantar . 

" saya mungkin tak sebaik dia, tak sebagus dia, tak setampan dia, tak sehebat dia, dan saya tahu saya banyak buat awak sedih, saya banyak buat awak marah, saya banyak buat awak menangis, saya banyak buat awak kecil hati, saya banyak buat awak down. bila orang lain cuba nak ambil awak , saya takut kehilangan awak, takut awak pergi, takut awak akan hilang dari saya, saya sayang awak, saya rindu awak, saya cinta awak " 



No comments:

Post a Comment