kesunyian melanda diri :') bila eino dah balik , kakak aku dah balik terus aku rasa dunia aku kosong gilaaaa >,< eh hari tu kan aku pergi TS dengan eino ... bawa rm100 je tapi 4 barang aku boleh dapat dekat sana. best kan ? kalau dekat sunway , satu barang je dapat tu pun tak berapa nak puas hati. kalau TS memang tersangatlah puas. mula mula aku taknak ikot sebab eino ada bawa kawan kawan dia juga tapi bila bapak aku suruh campur orang , jangan sombong sangat , tu yang aku ikot tu dan yang bestnya kawan kawan eino semua ok ok belaka. ni nak cerita pasal kejadian yang berlaku masa kitorg on the way nak balik rumah. masa tu dekat kl sentral tak silap aku, baru lepas turun train then ada mamat pandang aku senyum. aku kalau org senyum aku balas je laa balik. sebab org melayu kan. tak salah nak balas senyuman dia. pastu dia tegur lesung ppit aku dalam n bla bla bla. aku pun cool jugalah kan. malas nak layan sangat. pastu tetiba dia ajak bergambar. gila kau ? terkejut aku masa tu. bila aku taknak dipaksanya juga, so terperasan la sikit diri ini seperti artis. cheewaah >,< mana adaa. huhu pastu aku buat bodoh je la. malas nak layan. masa tu aku tengah tunggu eino pergi layan mamat celcom nak offer apebenda ntah. aku tak cukup umur so tak dapat nak campur. pastu lelaki yg nak bergambar dengan aku tu pun pergi. aku pun fikir dia dah give up. tetiba datang lagi ! nak tahu nama pulaaaa. bila aku tak bagi dipaksanya, so aku tak tahan aku ngadu dekat eino.. disitulah berlaku pergaduhan antara eino dengan lelaki tak guna tu. time tu terharu juga sebab eino berani berdepan dengan lelaki tu demi aku. ceeh. kalau kakak aku tak adanya nak buat camtu. berani bukan eino? lepas ni aku taknak jejak kl lagi kalau tak ada lelaki yg jaga aku. sebab dulu masa pergi dengan adam mana ada orang kacau.

No comments:

Post a Comment