baru dua hari tak pergi kelas dah rasa rindu dekat gym.. rindu dekat kawan kawan... semalam aku buka whatsapp group physio.. aku baru perasan dorg hantar video dan beberapa gambar.. rasa rindu sangat nak belajar :')


lelaki masing masing berkemban sebab tengah lower limb punya belajar , dah tentu lelaki yang akan jadi model :D

aku tak tahu sangat pasal kenapa am kena beraksi macamni. tapi apa yang aku tahu sikit sikit dia kena denda sebab silap mengajar. kena jadi comandor? hakhakhak padan muka


sebenarnya banyak lagi gambar gambar yang dorg sent dekat whatsapp tapi malas pula aku nak upload . aku ambil mana yang aku nampak dulu je.. hiihihi dalam gambar tuuu , tulah tempat tempat yang selalu dihabiskan masa .. dalam gym tempat kitorg belajar :D ada 6 katil yang paling best dekat dalam ni. sebenarnya.. banyak main dari belajar bila dalam ni ..


No comments:

Post a Comment