haaaaaaaa harini nak cerita pasal kenangan hari sabtu dengan ain, hardian, zan dan am! sooooonokkk sangat >,< sabtu haritu plan nak ambil ain tidur rumah aku sebab dia pisang dekat sana. then, masa otw pergi sana tak hujan sampai laa masuk kilang terus huuujaaannn. bila dah sampai tempat parking motor nak simpan helmet baru teringat yang aku lupa nak bawa helmet untuk ain. so redah je laaaa apa lagi. mesti takut sangat kalau kena tahan. nasib baik tak :) so bawa dorang datang rumah sebab zan cakap dia nak tahu juga rumah aku. so bawalah mereka . lepak rumah . makan kek. minum sirap. sembang. then gerak restoran BARRA.

masa nak order tu aku ambil makanan yg paling murah sebab masa tu aku lupa nak minta ayah aku duit. tapi bila dah semua order n tggu makanan sampai owner barra tu datang and sponsor kitorg makan. dia cakap makanlah sepuasnya. boleh order lagi. cuma tak boleh bungkus je. haaaa diorang pun apa lagi order lagi. dorang je la. aku tak . sebab makanan yg sebelumnya pun tak habis lagi. hikhik .





nampak tak masing masing muka terharu? yang tiga orang tuuu dah biasa lepak barra and dorang cakap dorg dah kena dah barrarized.






















rasa macam nak lepak lagi ohhhhhhh !

No comments:

Post a Comment