harini ada ospe aku macam orang gila sangat sangat :') aku sangat takut dan gelabah. dan akhirnya aku memang menggigil gila bila berdepan dengan model yang kononnya pesakit tuu. masa masuk dekat station 1 aku tengok soalan dekat dinding. dalam hati "amenda soalan ni, asal macam familiar tapi tak ingat apa niiiiii" so aku pun mulakan bicara dengan

"good moring sir, good morning mdam, my name is nur aini asuha. today, im your physiotherapy student, can i touch you? can i palpate you?"

aku tengok soalan balik. aku tak tahu nak buat apa. aku teringat apa yang zul ajar aku pasal rhomboids . saat saat akhir baru nak belajar tak tahulah macam mana. aku suruh client baring meniarap. aku dapat model lelaki utk station 1. memang aku segan gila apak ah. aku raba raba scapula dia. aku tak tahulah betul ke scapula yg aku tunjuk tuu. macam salah je? aku rasa salah oh. lepastu aku tengok dinding. ada lagi 3 soalan. aku bagitahu lecture yang aku tak tahu dah nak palpate lepastu lecture tu boleh pula bagi clue? selesai 5 min dekat station 1. pergi station kedua. berdepan pula dengan miss neng. takut sangat. sebab miss neng macam takde mood. lepastu aku buat yang paling senang dulu. bahagia sacrum. alhamdullilah perempuan. nasib baik station 2 aku dapat model perempuan. selesai sacrum. aku tengok soalan dekat dinding. ada ischial tuberosity. baru je zyatun ajar sebelum masuk ospe. dekat bawah bontot. so aku buat jelaaah . then, ada masa lagi 1 min aku cakap dengan miss neng yg aku tak tahu dah. miss neng suruh fikir then boleh pula miss neng keluar kejap. apa lagiii . model aku tu bagi jawapan dekat aku. berbunga woi hati. neng masuk je dengan penuh yakinnyaaaaaa aku cakap aku dah tahu. haaaaaa alhamdulillah dapat model sporting macam ni :)

No comments:

Post a Comment